joi, 22 mai 2014

Nu ma pot abtine de la Danone



                      Nu ma pot abtine
                           cand e vorba de Danone





          Danone a mai crescut , iar anul acesta si-a sarbatorit ziua de nastere pe 15 mai , cu relansarea site-ului http://www.danone.ro/ .
       Cu totii stim ca iaurtul Danone este foarte celebru , dar nu constientizam ca in spatele acestui renume se afla munca unor oameni care au reusit sa ajunga la un nivel foarte ridicat atat pe plan national cat si mondial .
       Sa vorbim putin despre noul site al iaurtului danone , care dupa parerea mea este unul pe masura.

     1.  Pentru mine , cel mai important este sa aflu mai multe informatii despre produsul pe care il consum zilnic . In primul rand ma intereseaza procentul de calorii al produsului . De multe ori uit sa verific acest lucru pe ambalaj si cu prilejul acesta am descoperit ca pot afla toate informatiile despre fiecare produs in parte . 


Ex : http://www.danone.ro/produse/actimel/
 Beau actimel cu capsuni de cand ma stiu , dar niciodata nu am avut ocazia sa verific informatiile de pe ambalaj , iar acest nou site mi-a oferit aceasta posibilitate .

     2. Inca un lucru util pe care l-am aflat de pe site-ul danone.ro este acela ca laptele folosit este de cea mai buna calitate si ca este produs de fermele din Romania .


http://www.danone.ro/calitatea-danone/laptele-de-calitate-face-iaurtul-bun/
"Facem aceste eforturi pentru că știm că zi de zi avem responsabilitatea celei mai bune calități în fața milioanelor de consumatori care aleg produsele Danone."

      3. Un iaurt pe zi ne face sa ne mentinem sanatosi si ne fereste de eventualele boli care ne pot afecta . Aceasta informatie si multe altele le-am aflat tot de pe minunatul site Danone.ro in sectiunea "Beneficiile iaurtului" 



http://www.danone.ro/sanatate-din-interior/beneficiile-iaurtului/

       Imi place foarte mult modul in care a fost realizat acest site , deoarece ofera atat foarte multe informatii si toate sunt foarte usor de accesat si de inteles . Ma bucur ca site-ul danone s-a relansat !


       Ce-mi doresc in plus de la site-ul Danone ? 

1.  Sa fie afisat un pret aproximativ al produselor , pentru ca in acest fel sa pot sa-mi fac lista de cumparaturi de acasa .

2.  As vrea sa se infiinteze un fel de forum pentru fanii danone . Un loc in care am putea posta retete sau chiar si diete pe baza de iaurt danone . Cred ca ar fi o idee foarte buna pentru dezvoltarea site-ului si mentinerea lui activa .

3.  As dori sa am posibilitatea sa ma abonez la newsletter pentru a putea beneficia de ceea ce ofera site-ul danone la maxim .  

    Acestea fiind spuse , ma declar pe deplin multumita de site-ul danone.ro !

2 comentarii: