sâmbătă, 24 mai 2014

In seara asta privind spre stele






                          Privind spre stele ,
                           cu gandul la tine

  Play si cititi in acelasi timp randurile de mai jos !:





      Cerul intunecat plin de culori sclipitoare ale stelelor , cerul instelat ce ma copleseste de sentimente , ce ma face sa imi retraiesc trecutul . O cautare fara rost a iubirii , in zadar ma chinui       sa-nteleg raspunsul intrebarii "de ce" ? M-ai coplesit de sentimente nemuritoare ce nu pot fi uitate atat de usor , dar timpul a trecut si tot n-am primit un raspuns clar . Din umbra ma sustii in momentele mele dificile , atunci cand nu ma astept tu apari si sari sa ma aperi . Nu imi pot imagina viata mea fara tine , dar nici impreuna nu reusesc . Doream o explicatie , o urma de recunostinta a aparut , un gest de iubire . Dar tot nu imi pot explica "de ce" , de ce este atat de greu sa-mi explici ca doar atunci cand voiam sa zambesc am auzit un "te iubesc" . Nu-mi pot imagina de ce fix in seara asta , mi-am pus intrebari la care stiam de mult ca nu voi primi raspunsuri . Mi-am deschis inima in fata ta , ti-am dat-o drept dar , iar tu nu ai accepat-o , doar ai furat-o.
Poate ca e mai bine sa nu primesc un raspuns , poate ca toata asteptarea pe care am trait-o pentru tine , merita ceva mai mult decat o simpla fraza s-o vindece . Ne-am asteptat reciproc de atata timp si cred ca a sosit ceasul sa depasim momentul"de ce" ?

   Alina Manole lanseaza un nou album  din data 2 şi 3 iunie, ora 19:30, de la Teatrul Excelsior.

   Mai multe informatii despre concert puteti gasi pe: http://blog.alinamanole.ro/
     



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu