vineri, 31 ianuarie 2014

Tehnologie = viata




                Viata nu exista fara tehnologie



                          TEHNOLOGIA

       Pentru mine este destul de greu sa spun cand , unde, cum si in ce fel a intervenit tehnologia in 
propria-mi viata deoarece simt ca aceasta intra pe sub pielea noastra fara sa ne dam seama pe moment.

      Bineinteles , exista efecte pozitive dar si negative ale acestui ajutor pe care il primim in fiecare zi , sub numele de tehnologie . Fie ca e vorba de facutul temelor , al treburilor casnice sau al serviciului , un ajutor imens ne este oferit de aceasta "tehnologie" datorita timpurilor in care traim , facandu-ne bineinteles mai comozi , mai lenesi , etc .  Viteza cu care reusim sa realizam anumite lucruri in comparatie cu trecutul ma face sa ma gandesc ca este o schimbare in bine , o schimbare care poate determina o anumita influenta pe termen lung  a intregii omeniri . 

      Dependenta , ca si cuvant , este unul ce denota lucruri negative . Bineinteles ca in viata mea , din cauza aceste comoditati cu care incepem sa devenim din ce in ce mai familiarizati , am ajuns intr-un punct in care vroiam pur si simplu sa scap de acest "ajutor" dar nu am reusit pentru ca fie ca recunoastem sau nu , nu putem trai fara aceasta tehnologie .

      Din punctul meu de vedere trebuie sa se infiinteze o granita intre folosire si obsesie intrucat, tehnologia

  Este o binecuvantare si un blestem in acelas timp

                       http://www.digipedia.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu