duminică, 3 martie 2013

Oferte peste oferte



                        O oferta de nerefuzat




       Am gasit o oferta foarte buna la un laptop TOSHIBA si nu am cum sa o ratez . Sunt bucuros ca am gasit acest site plin de surprize . 
       Cu toate ca mai am un laptop , consider ca unul in plus nu ar strica mai ales la pretul de 2099 lei , avand mai multe functii decat cel de pe care scriu in acest moment .TOSHIBA

       Cu o memorie de 640 GB , cu o garantie de 24 de luni , si cu o autonomie a bateriei de 6 celule , cred ca este alegerea perfecta . Asadar , pentru ca eu ma pot bucura de acest site plin de oferte speciale o sa vi-l impartasesc si voua : One-it.ro
        
          Fara sa imi dau seama am aflat ca acest laptop costa si peste 3000 lei pe alte site-uri de electronice . Asa ca nu o sa ratez ocazia ! 

       


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu