duminică, 13 aprilie 2014

CasaSomfy



                           
                           Casa in viitor 




     Viitorul nu este si nu a fost niciodata un termen foarte bine definit , intrucat putem spune ca viitorul poate fi chiar peste cateva minute , ore , zile , etc . Totusi un lucru este sigur , acela ca viitorul il faurim cu mainile noastre , cu intentiile , creatiile si ideile noastre . 
   Ce prevad eu in legatura cu viitorul caselor ? Nu prevad nimic , deoarece totul se intampla in prezent! Casa Somfy confera siguranta , intimitate si comfort prin apasarea unui singur buton . Poti "trage" jaluzelele de pe canapea in timp ce navighezi pe internet , poti sa inchizi sau deschizi garajul din masina , poti sa te relaxezi in gradina la umbra datorita unei marchize telecomandate si multe altele .

     Viitorul ne bate la usa , defapt , a batut de mult si ne asteapta pe noi sa ii raspundem , voi ce credeti? Nu vi se pare ca totul a evoluat si a venit momentul sa ne actualizam cu toate aceste idei "avangardiste" pe care multi dintre noi le-au abordat deja ? 
      Eu , cred ca da . Cred intr-o lume a schimbarii, intr-o lume SF pentru ca asa mi-a placut , imi place si imi va place intotdeauna ! O casa desteapta este din punctul meu de vedere o casa fericita !
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu