marți, 4 februarie 2014

Shadowland




                           Shadowland


      Pot spune ca nimic nu este mai frumos decat calitatea unui spectacol si munca depusa pentru realizarea acelui moment decisiv in fata publicului pentru un artist . 
      Pictorii , beneficiaza de un anumit ajutor cand vine vorba de impresionarea sau transmiterea sentimentelor prin arta lor deoarece ei nu trebuie sa treaca prin momente dificile atunci cand sunt apreciati de catre public . Opusul acestora , in mod categoric sunt cei care trebuie sa treaca printr-o multitudine de experiente , de sentimente , de antrenamente , de munca bruta , pentru a obtine rezultatul finit sub numele de arta .
      Din punctul meu de vedere , dansul , mereu mi s-a parut incomplet din cauza trasaturilor acestuia , dar va pot spune ca am descoperit ceva ce pur si simplu m-a impresionat pe deplin .



         Acest spectacol al umbrelor reuseste sa surprinda , nu numai prin miscarea impresionanta a oamenilor dar si prin nenumaratele efecte realizate care le putem caracteriza drept magice , anumite trairi interioare care ne sunt rascolite .
         
          Cu siguranta , cu totii , ne-am jucat cu umbrele la lumina unei lanterne sau lumanari seara, sau chiar a telefonului iar acest spectacol , personal ma face sa imi aduc aminte de copilarie , de lucrurile care obisnuiam sa le fac , de magia de care eram cu totii inconjurati , de naivitatea cu care tratam lucrurile inainte sa crestem .
                Cred ca nu exista un lucru mai frumos decat transmiterea sentimentelor atunci cand vine vorba de un spectacol iar de acum inainte de fiecare data cand cineva ma va intreba daca imi place dansul , ma voi gandi la acest teatru al umbrelor si voi raspunde instantaneu ca nu exista lucru mai frumos !

    M-am entuziasmat atat de tare incat mi-am propus sa incerc sa fac un afis pentru 
    Pilobolus Dance Theatre "Shadowland"

  Iata ce a iesit : 

  (dimensiune 50cm x 70cm , tehnica mixta : creioane colorate , tusuri colorate , bait , pasteluri )


    Urez oamenilor minunati ce realizeaza spectacolul " Shadowland " succes , mult noroc si la cat mai multe spectacole ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu