marți, 4 februarie 2014

Shadows-eveywhere




   
                              Shadows



       Prima oara cand am auzit de spectacolul Shadowland , un sentiment de teama m-a cuprins deoarece de cand eram copil am considerat umbrele ca fiind fiinte malefice care ne urmaresc oriunde mergem . O schimbare nemaipomenita s-a intamplat in capul meu cu privire la umbre cand am vazut ceea ce reprezinta si ceea ce transmite acest spectacol . 



      Surprinzator si magic , oamenii ce realizeaza aceste iluzii minunate reusesc sa transmita sentimente oricarui om ce priveste . Pe o muzica potrivita , cu un scenariu bun si oameni care muncesc din greu pentru a realiza acest spectacol , totul nu poate decat sa parcurga conform planului, bineinteles , impecabil .

    
      Impresionant este faptul ca mie nu mi-a placut niciodata sa vad spectacole de dans sau sa asist la asa ceva , dar pot spune ca teatrul combinat cu dansul m-a dat pe spate , mai ales datorita efectelor create de acesti oameni pe care ii consider a fi niste artisti . Ii consider artisti deoarece pentru mine orice lucru sau spectacol care reuseste sa transmita acele emotii de fericire si tristete are dreptul de a fi denumit arta .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu